Aanmelden

Wat fijn dat u interesse heeft in onze school! Als u uw kind wilt aanmelden bij OBS de Uitkijktoren kunt u vooraf informatie aanvragen. Dat kan telefonisch (0495-535444) of per mail (info@obsdeuitkijktoren.nl). U kunt natuurlijk ook een afspraak maken om in onze school een kijkje te komen nemen.

Let op, in verband met het samengaan van de twee basisscholen in Boshoven - vanaf augustus 2024 - geldt het volgende:
- Voor kinderen die voor de zomervakantie van 2024 nog 4 jaar worden geldt dat zij nog ingeschreven kunnen worden bij de Uitkijktoren of de Odaschool.
- Voor kinderen die na de zomervakantie van 2024 4 jaar worden geldt dat zij ingeschreven worden bij 3hoven.

Wilt u over gaan tot inschrijving, dan hebben wij allerlei gegevens nodig om uw kind aan te melden op onze school. Deze gegevens staan op het inschrijfformulier vermeld. Het inschrijfformulier kunt u bij ons opvragen; bel / mail gerust of loop even bij ons binnen.

Nadat u het inschrijfformulier heeft ingevuld en ondertekend, kunt u dit via de mail of post aan ons toesturen of bij de Uitkijktoren afgeven.

Nadat we het formulier ontvangen hebben, maken we graag met u een afspraak voor een intakegesprek. De intern begeleider of domeincoördinator neemt hiervoor contact met u op.

Graag tot ziens bij OBS de Uitkijktoren, onderdeel van Kindcentrum 3hoven